Zarządzający firmami i osoby, które stawiają pierwsze kroki w biznesie stają przed wyzwaniem stworzenia marki o mocnej pozycji na rynku. Aby zacząć realizować swoją wizje i osiągnąć wyznaczone cele, potrzebują kompleksowych informacji o swojej marce i jej odbiorcy. Opracowanie wnikliwej strategii marki zapewni każdej firmie płynny start i pomoże rozwijać się we właściwym kierunku.

Artykuł ekspertów BrandPRO napisany dla:
Czytaj dalej na Biznes.pl

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?