
Treści marketingowe są wiatrem w żagle biznesu. Copywriting otwiera przed firmami i ich markami możliwość zaprezentowania nowej wartości, promowania swojej eksperckości i stania się bardziej widocznym dla potencjalnego klienta. Tradycyjne tekstowe komunikaty marketingowe w formie artykułów na stronie internetowej, publikacji na portalach branżowych czy wpisów blogowych zapewniają wyraźną przewagę konkurencyjną.
Zastanawiałeś się kiedyś jak Twoi klienci szukają Twoich produktów i usług w wyszukiwarkach? Jakie frazy wpisują, aby natrafić na odpowiadającą im ofertę? Celem marketingu treści jest takie przygotowanie tekstu, aby trafił na niego każdy użytkownik Internetu, który wpisując określone słowa do Google stał się Twoim potencjalnym klientem. Jak tego dokonać? Zadbać o strategicznie zaplanowany i sprawny copywiting – pisanie, redagowanie i publikowanie tekstów (treści stron, artykułów do gazet, wpisów blogowych, tekstów reklam etc.), które zainteresują i przyciągną na Twoją stronę precyzyjnie określoną grupę potencjalnych klientów.
Różnorodność jest w cenie. Wiedzą o tym zarówno internauci, jak i samo Google, promując treści o zróżnicowanej strukturze. Dlatego integralnymi elementami marketingu treści stały się, obok tradycyjnego opisu oferty – artykuły, wpisy blogowe, poradniki, prezentacje, teksty sponsorowane w prasie, posty na forach i w mediach społecznościowych. A Ty? Poszukując informacji wolisz przyjąć do wiadomości suchą specyfikację produktu czy poczytać o tym, jak do jego stosowania odnoszą się użytkownicy i do jakich celów można go wykorzystać?
Marketing treści to duża szansa na zbudowanie przewagi konkurencyjnej tu i teraz, ponieważ aktualnie firmom brakuje specjalistów, których mocną stroną jest “lekkie pióro” i wyczucie impresywnej funkcji komunikatu. Dodatkowym wyzwaniem jest znalezienie odpowiedniej ilości czasu, by dla dobra firmy regularnie pisać artykuły do gazet, na stronę, blog czy portale.
Jak podchodzimy do tworzenia treści marketingowych
Dla nas w BrandPRO marketing treści to proces, podczas którego wykorzystujemy nasze specjalistyczne zasoby. Otrzymujesz gotowy produkt – treść stworzoną na bazie wiedzy merytorycznej, w stylu spójnym z wizerunkiem Twojej marki oraz spełniającą przyporządkowane jej funkcję.
Na początek analizy marketingowe
By dostarczyć Twojej marce oczekiwane rezultaty musimy stworzyć treść zawierającą odpowiedni zestaw informacji, przedstawionych w odpowiedni sposób i skierowanych do odpowiednich ludzi. Dlatego proces planowania, pisania, redakcji i publikacji tekstów rozpoczynamy od dokładnych analiz (we współpracy z zespołem świadczącym usługę Analizy marketignowe). Przeprowadzone analizy pozwalają dowiedzieć się, z których mediów, w jaki sposób i kiedy korzystają Twoi potencjalni klienci oraz zrozumieć jakie informacje (i sposób podania) interesują ich najbardziej. Analizy popytu w wyszukiwarkach i kontekstu w wynikach wyszukiwania pozwalają również w przybliżeniu określić ilość wejść, o którą zwiększy się ruch na stronie Twojej marki.

Wiemy jak użyć naszego pióra
Content przygotowywany z BrandPRO, zaprasza ludzi z otoczenia biznesowego Twojej marki, firmy i branży do zagłębienia się w omawiany temat i podjęcia pożądanej akcji. Korzystając z doświadczenia dziennikarskiego i dużej wiedzy z zakresu pozycjonowania, neurolingwistyki i językoznawstwa lubimy tworzyć wyjątkowe treści dla ludzi stykających się z Twoją marką. To dlatego publikacje naszych klientów cieszą się takim dużym zainteresowaniem.
Tekst zaczyna przyciągać klientów na stronę Twojej firmy
- Zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych teksty doprowadzą do wzrostu odwiedzin na Twojej witrynie
- Odpowiednie dostosowanie układu tekstu na stronie wpłynie na zwiększenie liczby czytelników, którzy po przeczytaniu tekstu przejdą do zapoznania się z ofertą, do zakupu lub skorzystania z formularza kontaktowego
- Ciekawy i wartościowy tekst zwiększy liczbę cytowań firmy i linków prowadzących do strony. Im więcej linków i wzmianek – tym większą wartość stronie przypisują wyszukiwarki, odwdzięczając się wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania
- Twoje teksty trafią do mediów społecznościowych i na fora internetowe, torując drogę do Twojej witryny milionom ich użytkowników
Zakres usług
- Określenie popytu na treści
- Wybór tematyki, formy i miejsca
- Pisanie tekstu
- Redakcja marketingowa
- Korekta językowa
- Tłumaczenia
- Wsparcie publikacyjne
Rodzaje tekstów:
- teksty na stronę
- wpisy blogowe
- artykuły do prasy
- przewodniki
- raporty branżowe
- treści mailingowe
- dokumenty techniczne
- teksty ulotek i folderów
- przemówienia
- teksty i hasła reklamowe
Marketing treści z BrandPRO
W BrandPRO pomagamy Tobie opracować komunikaty i przybrać dla nich optymalną, poprawną i łatwą do zrozumienia formę, a zarazem atrakcyjną dla grupy docelowej marki. Nasz zespół profesjonalnych copywriterów, z doświadczeniem dziennikarskim i pozycjonerskim, we współpracy z zespołami Identyfikacji wizualnej i Analiz marketingowych, zapewnia wszystko, co niezbędne do tworzenia unikalnych treści. Jeśli nie masz zasobów do pisania i publikowania tekstów w firmie, nasi zatrudnieni i współpracujący eksperci branżowi zrobią to, po krótkiej konsultacji, za Ciebie lub Twoich pracowników.

Dlaczego warto współpracować z BrandPRO?
- Wiemy jak przełożyć określony w Internecie popyt na tematykę i rodzaj treści na realne wejścia na stronę i zapytania ofertowe
- W przybliżeniu oszacujemy jakich efektów możesz się spodziewać po działaniach z zakresu marketingu treści
- Najpewniej jesteś zbyt zajęty, by produkować jakościowe treści z dużą regularnością
- Potrzebujesz bardzo dobrych copywriterów, którzy znają Twóją branżę
- Korzyści wynikające ze współpracy z Twoją firmą zostaną jaśniej i zwięźlej przedstawione przez osobę, która bardzo dobrze zna cel, ale stoi z boku
- Nasi copywriterzy wykorzystają to, co najlepsze z naturalnego stylu i walorów merytorycznych eksperta, w imieniu którego opracowywana jest treść
- Ty i Twoi ludzie budujecie markę firmy przez budowę marek osobistych
Pakiet | miniPRO | optiPRO | maxiPRO | |
PISANIE TEKSTÓW | INFORMACJE | |||
Teksty użytkowe | Treści mailingowe, teksty ulotek i folderów, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Teksty promocyjne | Wpisy blogowe, artykuły, opisy produktów/usług/firm, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Teksty analityczne i retoryczne | Raporty, przewodniki, przemówienia, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Pakiet | miniPRO | optiPRO | maxiPRO | |
REDAKCJA TEKSTÓW | INFORMACJE | |||
Teksty użytkowe | Treści mailingowe, teksty ulotek i folderów, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Teksty promocyjne | Wpisy blogowe, artykuły, opisy produktów/usług/firm, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Teksty analityczne i retoryczne | Raporty, przewodniki, przemówienia, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Pakiet | miniPRO | optiPRO | maxiPRO | |
KOREKTA TEKSTÓW | INFORMACJE | |||
Każdy tekst | Treści mailingowe, teksty ulotek i folderów, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Teksty promocyjne | Korekta językowa i stylistyczna |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Pakiet | miniPRO | optiPRO | maxiPRO | |
TŁUMACZENIE | INFORMACJE | |||
Standardowe | angielski, niemiecki, francuski |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
rosyjski, hiszpański, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
|
Specjalistyczne | angielski, niemiecki, francuski |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
rosyjski, hiszpański, inne |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
|
Informacje dodatkowe:
1. Przedstawione ceny dotyczą strony rozliczeniowej, czyli 1600 znaków ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami.
2. Redakcja polega na optymalizacji teksów dostarczonych przez klienta pod względem językowym, stylistycznym, merytorycznym oraz SEO.
3. Ceny netto.
w sprawie pisania,
redagowania i korekty
tekstów dla marki.
