Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
“To REBRAND, or not to REBRAND?” Zadaj sobie 15 kluczowych pytań.
Rebranding zazwyczaj wiąże się z dylematami zarządzających firmą. Zmiana marki z jednej strony oznacza inwestycję pieniędzy oraz potrzebę znalezienia czasu własnego i pracowników. Z drugiej, to zaangażowanie wokół wspólnego, jasnego celu jakim jest nowa marka (widziana jako logo z nazwą i sloganem), integruje zespół w strategicznym kontekście rozwoju. Do tego efekty rebrandingu często pozwalają rozwinąć firmę w sposób skokowy.
Powodem rebrandingu bywają nowe realia rynkowe, dostrzeżona szansa rozwoju, istotne zmiany w firmie, brak oczekiwanych wyników, czy intuicja właściciela. Niekiedy firmy odkrywają swoją własną tożsamość, która wcześniej była zepchnięta na boczny tor, lub po prostu niezauważalna, i chcą ją wykorzystać do wzmocnienia swojego wizerunku i przekazu marketingowego.
By ułatwić podjęcie decyzji w zakresie zmiany/odświeżenia marki firmy, opracowaliśmy 15, w naszej opinii, kluczowych pytań. Odpowiedź na nie da Tobie, wyraźniejszy od obecnego, obraz wyzwań i korzyści związanych z rebrandingiem firmy.
15 pytań wspierających decyzję o rebrandingu
- Jaki problem chcę rozwiązać przez zmianę marki, lub jakie podjąć wyzwanie?
- Czy u podstaw zmiany stoi przeprowadzona analiza rynku i zauważone na nim zmiany?
- Czy czuję, że marka przestała pasować do oczekiwań i wyobrażeń dotychczasowych klientów?
- Czy zmienił się profil klienta firmy, do którego chcemy dotrzeć?
- Czego oczekuje się od marki w strategii (biznesowej/marketingowej/sprzedaży/innej)?
- Czy cel biznesowy, w kontekście którego rozważany jest branding, jest kluczowy dla firmy?
- Co sądzę o głównych narzędziach obecnej marki – nazwie, sloganie i logo?
- Czy obecna identyfikacja wizualna podoba się klientom, pracownikom i mi?
- W jaki sposób użytkownicy internetu reagują na moja markę na stronie internetowej firmy?
- W jaki sposób odnoszą się do marki w mediach społecznościowych?
- Jaki marka ma wizerunek na forach i portalach internetowych?
- Czy obecna marka będzie nadal sprawdzała się w horyzoncie 2, 5 i 10 lat?
- Czy jestem w stanie zaangażować w proces rebrandingu siebie i min. jedną dodatkową osobę w firmie?
- Jakie środki mogę przeznaczyć w prespektywie 6 miesięcy na zmianę marki?
- Czy gdybym dzisiaj rozpoczynał działalność, moja marka wyglądałaby inaczej?
Jeżeli uznasz, że warto już teraz porozmawiać konkretnie o rebrandingu, zachęcamy do przesłania do nas swoich odpowiedzi i kontaktu z ekspertem BrandPRO, który pomoże wskazać optymalne rozwiązania.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.