Oto 20 najbardziej wartościowych marek związanych z usługami, które znalazły się w rankingu BrandZ Top 100 – Most Valuable Global (Millward Brown Optimor).

Zapraszamy do zapoznania się z tym zestawieniem:

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Otagowano słowami:
 
  • praca przez internet ankiety

    Dawno tak dobrze nie czytalo mi sie wpisow na zadnym blogu. Bede tu teraz zagladac, jestem pewna. Dziekuje za zawarte powyzej informacje, sa dla mnie bardzo przydatne.

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?