Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Trendy kolorystyczne na 2016 rok
Co roku firma Pantone przedstawia paletę barw, które będą najbardziej popularne w branży kreatywnej. Sprawdziliśmy, jak to robi i czy używa się do tego szklanej kuli.
Pantone to twórca systemu identyfikacji kolorów, którego podstawowa paleta zawiera ponad 1100 barw, składających się z maksymalnie 18 pigmentów (włącznie z białym i czarnym). Corocznie przy współpracy z projektantami, redaktorami wpływowych pism z branży modowej oraz dyrektorami największych sklepów z materiałami krawieckimi, określają paletę kolorów, które zdominuje nasze szafy, wnętrza mieszkań, a nawet wygląd półek sklepowych przez następny rok. Jak przepowiednie specjalistów wpłyną na oblicze brandingu w 2016 roku?
Kolorem 2015 roku według firmy Pantone została Marsala (Pantone 18-1438), która świetnie łączy się zarówno z burgundem, jak i choćby granatem. Marsalę mogliśmy w ubiegłym roku często podziwiać zarówno w sklepach odzieżowych, jak i salonach meblowych. Jest to również świetny wybór na bazowy kolor systemu POS (point of sale), gdyż podświadomie kojarzy się nam ze spokojem, harmonią i równowagą. Daje stabilizację, poczucie bezpieczeństwa i przynależności. Jest domeną tego wszystkiego, co wiąże się z żywiołem ziemi, a mianowicie z praktycznością, sumiennością i ciężką pracą.
Tak jak przewidziało Pantone wiele identyfikacji wizualnych zaprojektowanych w 2015 roku było stonowane. Porzuciliśmy jaskrawe barwy na rzecz delikatnych, lekko przybrudzonych odcieni gamy palety morskiej, wrzosowiska o mglistym poranku, czy też parku w deszczowy dzień.
Dobrze obrazuje to niedawno wydany raport serwisu Shutterstock, który zaprezentował gamę czterech kolorów, które dominowały na kupowanych przez ich klientów fotografiach. Jak widzimy, tutaj również nie znajdujemy żywych kolorów. Mamy dojrzałą śliwkę węgierkę, dwa przybrudzone turkusy oraz klasyczny granat w tonacji ciemniejszej, niż zwykle.
W tym roku czeka nas spora zmiana. Królować będą zdecydowanie żywsze kolory, które obudzą nas z letargu, w którym trwaliśmy przez cały 2015 rok. Intensywniejsze barwy będą podświadomie skłaniać nas ku bardziej impulsywnym zakupom, a identyfikacje firm które podążą za kolorystycznym trendem stracą trochę swojej tradycji na rzecz świeżości i wizualnej drugiej młodości marki.
Bardzo jestem ciekaw efektów prac grafików, które będą pojawiać się już u schyłku zimy. Jedno jest pewne – czeka nas bardzo ciekawy wizualnie rok.
Przeczytaj również: Projektowanie ID marki – jak to się robi? oraz Boski branding.
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
CEzaRy
-
Fabian
-
ola_88
-
Bystry