Okres świetności Power Pointa już dawno minął – przyznają to zarówno osoby zajmujące się tworzeniem prezentacji, jak i ci, dla których są one przygotowywane. Te same szablony, banalne animacje i utarte schematy powodują, że slajd po slajdzie odbiorca odczuwa coraz większe znużenie, a przekazywane treści nie zostają przez niego zapamiętane. Co zatem zrobić, aby prezentacja wzbudziła zainteresowanie i angażowała słuchaczy?

Z pomocą przychodzi Prezi – aplikacja do tworzenia prezentacji, która znalazła już ponad 40 milionów zwolenników na całym świecie. Pomysłodawcą koncepcji był Adam Somlai – Fischer, węgierski architekt, który podczas odbywanych prelekcji zauważył wzrost zainteresowania uczestników wykładu w momencie płynnego przechodzenia pomiędzy warstwami prezentacji i powiększania poszczególnych jej elementów.

Czym różni się Prezi od Power Pointa?
W porównaniu do tradycyjnej prezentacji, przeglądanie Prezi bardziej przypomina wędrówkę po mapie myśli, gdzie każdy z przystanków to dawka informacji podana w niepowtarzalny sposób. Możliwość dodawania przykuwających uwagę grafik, animacji i multimediów, a przede wszystkim dynamiczne i płynne formy przejść pozwalają na podkreślenie relacji między elementami, a co za tym idzie, ułatwiają zrozumienie i zapamiętanie poszczególnych zagadnień.

To nieocenione narzędzie dla wykładowców i studentów. Świetnie sprawdza się również w biznesie – przy tworzeniu oferty sprzedażowej, materiału na konferencję, portfolio czy prezentacji o firmie.

Przekonaj się, w czym tkwi magia Prezi. Przed Wami prezentacje, które zasługują na szczególną uwagę:

1. Agrimore
Mistrzowska grafika oraz perfekcyjnie dopasowana ścieżka audio:

2. Measurabl Investor Pitch
Doskonały przykład wykorzystania Prezi w biznesie:

3. 3D Template
Trójwymiarowy szablon, który zachwyci słuchaczy:

4. Save The Ocean
Gdyby tak mogły wyglądać lekcje geografii…

5. My Love for Books
Zoom, który zasługuje na gromkie brawa:

Jesteś zainteresowany stworzeniem Prezi dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami, a my stworzymy prezentację dopasowaną do Twoich potrzeb.

Zobacz wizytówki, które znaczą więcej.

Bartosz Hermann

Twardo stąpający po ziemi absolwent Zarządzania marketingowego i Psychologii w zarządzaniu. W BrandPRO zajmuje się analizami marketingowymi – wyciąga wnioski oraz sugeruje właściwą drogę rozwoju biznesu w Internecie. Patrząc na dane z różnych perspektyw, zwraca uwagę na najmniejsze detale i przekazuje klientowi rzetelne, oparte na badaniach, rekomendacje dla działalności jego firmy i marki. Perfekcjonista, którego umiejętności obserwacji i analitycznego myślenia doskonale korespondują z wymogami pracy w obszarze analiz rynkowych.

Więcej artykułów



  • Patrząc na to co dzieje się w większości dużych firm, Power Point ma się tam dobrze. Nadal ponad 99% prezentacji jest w PPT, innym problemem jest sposób wykorzystania tego narzędzia.

    Prezi faktycznie daje możliwość zrobienia „dużego oddechu” od rutyny PPT. Czasami pomysł na prezentacje aż prosi się aby był wykonany w Prezi. Dużą korzyścią jest efekt „świeżości” – można zrobić dobre wrażenie na odbiorach, którzy wcześniej nie widzieli Prezi.

    Cieszę się, że coraz więcej osób promuje to fantastyczne narzędzie. Prezi na pewno nie zastąpi PPT, za to uzupełniają się wspaniale.

    • Power Point prawdopodobnie jeszcze wiele lat będzie gościł w biznesie. Jednak tak jak mówisz, warto sięgać i testować nowe rozwiązania, które dodadzą szczyptę świeżości i dynamiki w prezentowane treści.

    • Szymon Laszewicz

      Z tym PP to trochę tak jak z Explorerem – pracownicy korzystają z tego co mają zainstalowane na komputerach przez swoje IT. Ci bardziej kreatywni wyciągną rękę po Chrome’a i Prezi 🙂

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?