Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
W czym tkwi magia Prezi? Przegląd najciekawszych prezentacji.
Okres świetności Power Pointa już dawno minął – przyznają to zarówno osoby zajmujące się tworzeniem prezentacji, jak i ci, dla których są one przygotowywane. Te same szablony, banalne animacje i utarte schematy powodują, że slajd po slajdzie odbiorca odczuwa coraz większe znużenie, a przekazywane treści nie zostają przez niego zapamiętane. Co zatem zrobić, aby prezentacja wzbudziła zainteresowanie i angażowała słuchaczy?
Z pomocą przychodzi Prezi – aplikacja do tworzenia prezentacji, która znalazła już ponad 40 milionów zwolenników na całym świecie. Pomysłodawcą koncepcji był Adam Somlai – Fischer, węgierski architekt, który podczas odbywanych prelekcji zauważył wzrost zainteresowania uczestników wykładu w momencie płynnego przechodzenia pomiędzy warstwami prezentacji i powiększania poszczególnych jej elementów.
Czym różni się Prezi od Power Pointa?
W porównaniu do tradycyjnej prezentacji, przeglądanie Prezi bardziej przypomina wędrówkę po mapie myśli, gdzie każdy z przystanków to dawka informacji podana w niepowtarzalny sposób. Możliwość dodawania przykuwających uwagę grafik, animacji i multimediów, a przede wszystkim dynamiczne i płynne formy przejść pozwalają na podkreślenie relacji między elementami, a co za tym idzie, ułatwiają zrozumienie i zapamiętanie poszczególnych zagadnień.
To nieocenione narzędzie dla wykładowców i studentów. Świetnie sprawdza się również w biznesie – przy tworzeniu oferty sprzedażowej, materiału na konferencję, portfolio czy prezentacji o firmie.
Przekonaj się, w czym tkwi magia Prezi. Przed Wami prezentacje, które zasługują na szczególną uwagę:
1. Agrimore
Mistrzowska grafika oraz perfekcyjnie dopasowana ścieżka audio:
2. Measurabl Investor Pitch
Doskonały przykład wykorzystania Prezi w biznesie:
3. 3D Template
Trójwymiarowy szablon, który zachwyci słuchaczy:
4. Save The Ocean
Gdyby tak mogły wyglądać lekcje geografii…
5. My Love for Books
Zoom, który zasługuje na gromkie brawa:
Jesteś zainteresowany stworzeniem Prezi dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami, a my stworzymy prezentację dopasowaną do Twoich potrzeb.
Zobacz wizytówki, które znaczą więcej.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Paweł Kuźma
-
Olga Domagalska
-
Szymon Laszewicz
-