Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Wakacje w social media – przegląd najciekawszych akcji społecznościowych
Po urlopie nie jesteś na bieżąco z tym, co działo się w mediach społecznościowych? Nie przejmuj się, przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie zestawienie najciekawszych akcji społecznych.
#jedzjabłka
Kampania, która od kilku tygodni jest na społecznościowej tapecie. Po wprowadzeniu przez Rosję embarga na polskie owoce i warzywa, media oszalały na punkcie jabłek.
Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego Pulsu Biznesu jako pierwszy „wywołał jabłko z sadu” i zachęcił cały świat do ich jedzenia.
Postaw się Putinowi – jedz jabłka i pij cydr http://t.co/HtYCY8Sf1e dołącz do akcji i wrzuć zdjęcie z #jedzjabłka pic.twitter.com/cVFl79aFIp
— Grzegorz Nawacki (@nawacki) lipiec 30, 2014
Administratorzy profili i prywatni użytkownicy od razu podchwycili smak wirusowości. W ciągu kilku godzin social media zalała fala jabłkowych selfie. Zobaczyć mogliśmy, jak w jabłka wgryzają się politycy, celebryci czy dziennikarze. Do gry weszły również strony firmowe przedstawiając swój jabłczany apetyt:
Minister Sienkiewicz
Szef @MSW_RP B.#Sienkiewicz: Polskie jabłka – najbardziej polityczny owoc tego lata. #jedzjablka pic.twitter.com/oCr1Omzb6W
— PawelMajcher (@PawelMajcher) lipiec 31, 2014
Allegro
Jemy, obieramy, wyciskamy 😉 Na #woodstock2014 też. http://t.co/p9qgvu3dA4 pic.twitter.com/oHI3jRMaS9
— Allegro (@Allegro_Group) lipiec 31, 2014
Piotr i Paweł
O polskich jabłkach zrobiło się też głośno w BBC:

Splashowe wyzwania
Trzeba przyznać, że tego lata temperatura nas rozpieszczała. Może dlatego znani i lubiani tak chętnie podejmowali się orzeźwiającego wyzwania? Całą akcję w mediach społecznościowych rozkręcił na dobre Pete Frates – amerykański baseballista u którego wykryto stwardnienie zanikowe boczne (ALS). To z jego strony w świat poszły pierwsze nominacje:
Wystarczyło zaledwie kilka tygodni, aby w gronie nominowanych znalazły się takie osobistości, jak Barack Obama, Justin Timberlake, Steven Spielberg czy Cristiano Ronaldo.
Za najlepszy pojedynek śmiało możemy jednak uznać wyzwanie pomiędzy Markiem Zuckerbergiem a Billem Gatesem.
Zobaczcie, jak Mark Zuckerberg rzuca wyzwanie:
Jak na nominację odpowiada Bill Gates?
Social szacun
Co w okresie wakacyjnym było najbardziej Szykowne, Szpanerskie i wzbudzało największy Szacunek wśród internautów? Na miano 3S zasłużył „Szacun tropików”. Wieść o oleju do opalania dla prawdziwych mężczyzn z prędkością światła rozniosła się po sieci. Czy było to zasługą całkowicie nowej zsyntezowanej witaminy z bawolich ud i jadu tarantuli? Niekoniecznie. O sukcesie kampanii zadecydował dobry pomysł i efekt zaskoczenia. Dla tych, którzy jeszcze nie widzieli nie zdradzamy finału:
Te wakacyjne kampanie to doskonały przykład na to, jak przy niewielkim wysiłku i dobrym pomyśle można zaintrygować i pociągnąć za sobą tłumy. Warto jednak pamiętać, że w każdym z tych przypadków machiną napędzająca zainteresowanie były media społecznościowe. Bez nich wszystkie te kampanie nie miałaby szansy na rozgłos.
Jakie akcje dodalibyście do naszego zestawienia?
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.