Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Wibracja marki, czyli numerologia nazwy w praktyce
Nazwa firmy i idące z nią przesłanie mają duże znaczenie, dla tego, jak Twoja marka jest postrzegana w branży, czy stanie się rozpoznawalna, a co najważniejsze, czy zyska wieloletnie zaufanie klientów. Planujesz założyć własny biznes, ale wciąż nie wiesz jak go nazwać? Poznaj magię numerologii nazw firm.
Zapewne niewielu z Was do tej pory było świadomych, że numerologia nazwy, jak i data założenia działalności mogą mieć wpływ na jej rozwój i sukces. Z poniższego wpisu dowiesz się, jak sprawdzić, czy Twoja marka ma dobrą wibrację.
Według zasad numerologii, dzień założenia (zarejestrowania) firmy jest tak samo istotny, jak datę urodzenia człowieka, która tworzy jego psychologiczny portret, cele i przeznaczenie. Nazwy największych przedsiębiorstw i produktów nie powstały z przypadku. Z łatwością na ich przykładzie można się przekonać, że każda litera w nazwie jest ważna. Najbardziej pożądane przez przedsiębiorców nazwy to te, które swoją numerologią opisują potencjał i cechy marki zgodne z oczekiwaniami założycieli.
Jak obliczyć numer nazwy firmy?
Obliczamy sumę wszystkich liter według przedstawionego niżej klucza:
(Uwaga: Ą=A, Ć=C, Ę=E, Ł=L itd.)
A, Ą, J, S, Ś = 1
B, K, T = 2
C, Ć, L, Ł, U = 3
D, M, V = 4
E, Ę, N, Ń, W = 5
F, O, Ó, X = 6
G, P, Y = 7
H, Q, Z, Ż, Ź = 8
I , R = 9
Przykład:
Lenovo – 3+5+5+6+4+6 =29= 2+9=11=1+1 = 2
Wszystkim tym, których nie bawi obliczanie, polecam wyliczenie wibracji numerologicznej w kalkulatorze numerologicznym.
Oto przykłady nazw znanych marek wraz z charakterystyką ich numerologii.
1
nowatorstwo, lider, rozwój, ambicja, niezależność, nowe technologie
Liczba 1 niesie ze sobą dużą siłę i energię, oznacza sukces, początek wszystkiego, pionierstwo, a także brawurę. Dobrze się sprawdzi w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej, w której to jej właściciel jest najważniejszy.
Znane firmy z numerologiczną 1:
2
ścisła współpraca, relacje, spółki, wrażliwość i dyplomacja, emocjonalność, zaspakajanie podstawowych potrzeb
Wibracja ta będzie dobra dla fundacji, doradztwa – wszędzie, gdzie ważne są kontakty międzyludzkie. Nie należy jednak liczyć na wielki rozgłos, gdyż 2 sprzyja raczej ciszy, zapewnia także brak afer i awantur.
3
kreacja, handel, twórczość, rozrywka, artyzm, komunikacja, lekkość i radość życia
Numerologiczna 3 grozi nadmiernym rozproszeniem energii i rozrzutnością, będzie za to dobrą nazwą dla klubu, pubu, salonu piękności, firm związanych ze sztuką, galerii, firm reklamowych, biura projektowego.
4
odpowiedzialność, stabilizacja, solidność, trwałość, pracowitość, długotrwałe działaniach, cierpliwość
Uważa się, że wibracja 4 będzie idealna dla biznesu, w którym należy zbudować solidne podstawy, gdzie konieczna jest systematyczna praca, np. w firmie budowlanej. 4 to także lojalność, przewidywalność, dlatego wibracja ta będzie dobra dla np. biura rachunkowego czy firmy ochroniarskiej.
5
ekspansja, zmienność, podróże, przygody, wolność, energia życiowa
5 to liczba ruchliwa, która nie lubi rutyny. Wibracja ta sprawdzi się dla działalności, dla której istotna jest zmienność, poznawanie np. w przypadku biura podróży, agencji reklamowej lub biura projektowego.
6
ognisko domowe, wszystko co związane z domem, nauczaniem i troską
6 jest szczególnie dobra dla hotelu, szkoły (zwłaszcza podstawowej), działalności związanej z psychologią, ale również firmy, która chce produkować sprzęt AGD.
7
oryginalność, prestiż i luksus, rozwój samoświadomości
Wibracja 7 to mądrość, analityczność, rozsądek, profesjonalizm, elegancja, niezależność. Sprawdzi się szczególnie dla firm produkujących ekskluzywne towary, w działalności literackiej, terapeutycznej, badawczej, a także leczeniu specjalistycznym.
8
najpotężniejsza wibracja – sukces, przedsiębiorczość, władza nad materią, pomyślność finansowa.
W szczególności nadaje się dla dużych przedsiębiorstw oraz banków. Ósemka zapewnia ciągłą ekspansję firmy, którą charakteryzuje znakomita wewnętrzna organizacja. Wadą numerologicznej ósemki są niewątpliwie idące z sukcesem afery i oszustwa.
9
współpraca zawodowa i rozwój
Z cyfrą tą często wiążą się nieustanne inwestycje i generowanie sporych kosztów. Ostatnia cyfra w numerologii sprawdzi się w firmach związanych z kreatywnością, działających w branży reklamowej, w marketingu oraz organizacji charytatywnych i humanitarnych.
Sprawdźcie, jaki numer ma nazwa Waszej marki i dajcie nam znać w komentarzach, czy pasuje do numerologicznej charakterystyki.
Nie wiesz, jak podejść do stworzenia nazwy dla Twojej firmy? Zajrzyj na naszą zakładkę NAZWA.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Gordon
-
natalien
-
Balbi
-
Pola