Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Wizytówki, które znaczą więcej
Usługi są nierozdzielne od ich dostawcy – Twoje cechy wpływają bezpośrednio na ocenę usług w oczach klientów – jesteś ich żywą wizytówką. Aby skutecznie wyróżnić i zapaść w pamięci klienta, pomyśl o opracowaniu kreatywnego projektu wizytówki – jednego z najefektywniejszych nośników identyfikacji wizualnej firmy.
Firmy i indywidualni specjaliści na całym świecie, dzięki oryginalnym konceptom wizytówek, pomagają klientom zobaczyć, poczuć, usłyszeć, a nawet powąchać i posmakować oferowane przez nich usługi. Ich pomysły mogą być dla Ciebie inspiracją do zmiany obecnej wizytówki na lepiej zapadającą w pamięć, wywołującą pozytywne skojarzenia i zachęcającą przyszłego klienta do kontaktu z Tobą.
Oto najciekawsze koncepcje formy wizytówek promujących usługi:

Akupunkturzystka najpierw ćwiczyła na swoich wizytówkach, by teraz promować swoje usługi w oryginalny i subtelny sposób.

Wytłoczone pełne i idealnie równe uzębienie. Zanim wybierzesz tę klinikę możesz zobaczyć i poczuć oferowane korzyści na wizytówce.

Doskonałe podkreślenie specjalizacji w prosty, ale dobitny sposób. Rozwodząc się we współpracy z tym prawnikiem można liczyć na skuteczne i sprawiedliwe rozwiązania.

Wizytówka instruktora pływania zapakowana w wodoszczelną torebkę. Dla klienta obietnica nieszablonowych zajęć, a dla właściciela możliwość promocji w miejscu pracy!

Minimalistyczna koncepcja w prosty sposób odwołująca się do jednego z symboli usług architektonicznych i planistycznych

Wizytówka kanadyjskiej firmy oferującej doradztwo inwestycyjne. Zapewne niejeden potencjalny klient przypomniał sobie o niej oglądając wykresy giełdowe.

Prawnicy posługują właściwym sobie symbolem obecnym w umysłach ich klientów. Dodatkowo, w tej formie, wizytówka powoduje ciekawość, zachęca do otwarcia i jest lepiej zapamiętana przez klienta.
Przepis na koncept wizytówki chwytającej uwagę i zachęcającej do kontaktu?

1. Daj obietnicę przyjemności

2. Bądź konkretny

3. Odwołuj się do symboli

4. Baw się!

5. Just FLOW;)
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
Pingback: Skuteczny networking , Część 1 | Michalpasterski.pl | świadomie o rozwoju osobistym()