Usługi są nierozdzielne od ich dostawcy – Twoje cechy wpływają bezpośrednio na ocenę usług w oczach klientów – jesteś ich żywą wizytówką. Aby skutecznie wyróżnić i zapaść w pamięci klienta, pomyśl o opracowaniu kreatywnego projektu wizytówki – jednego z najefektywniejszych nośników identyfikacji wizualnej firmy.

Firmy i indywidualni specjaliści na całym świecie, dzięki oryginalnym konceptom wizytówek, pomagają klientom zobaczyć, poczuć, usłyszeć, a nawet powąchać
i posmakować oferowane przez nich usługi. Ich pomysły mogą być dla Ciebie inspiracją do zmiany obecnej wizytówki na lepiej zapadającą w pamięć, wywołującą pozytywne skojarzenia i zachęcającą przyszłego klienta do kontaktu z Tobą.

Oto najciekawsze koncepcje formy wizytówek promujących usługi:

Akupunkturzystka najpierw ćwiczyła na swoich wizytówkach, by teraz promować swoje usługi w oryginalny i subtelny sposób.

Oferta kursów pilates potrafi rozruszać; na początku "na papierze".

Wytłoczone pełne i idealnie równe uzębienie. Zanim wybierzesz tę klinikę możesz zobaczyć i poczuć oferowane korzyści na wizytówce.

Doskonałe podkreślenie specjalizacji w prosty, ale dobitny sposób. Rozwodząc się we współpracy z tym prawnikiem można liczyć na skuteczne i sprawiedliwe rozwiązania.

Wizytówka instruktora pływania zapakowana w wodoszczelną torebkę. Dla klienta obietnica nieszablonowych zajęć, a dla właściciela możliwość promocji w miejscu pracy!

Wizytówka organizacji oferującej doradztwo przy spłacie kredytów.

Zjadalna wizytówka "łowcy głów".

Minimalistyczna koncepcja w prosty sposób odwołująca się do jednego z symboli usług architektonicznych i planistycznych

Wizytówka kanadyjskiej firmy oferującej doradztwo inwestycyjne. Zapewne niejeden potencjalny klient przypomniał sobie o niej oglądając wykresy giełdowe.

Prawnicy posługują właściwym sobie symbolem obecnym w umysłach ich klientów. Dodatkowo, w tej formie, wizytówka powoduje ciekawość, zachęca do otwarcia i jest lepiej zapamiętana przez klienta.

Przepis na koncept wizytówki chwytającej uwagę i zachęcającej do kontaktu?

1. Daj obietnicę przyjemności

2. Bądź konkretny

3. Odwołuj się do symboli

4. Baw się!

5. Just FLOW;)

Wojciech Olszewski

Miłośnik szwajcarskich krojów fontów, skandynawskiego poczucia estetyki i odważnego, surowego składu druku, któremu duszę nadaje minimalistyczna forma. Doświadczenia w tworzeniu stron nabrał projektując dziesiątki witryn pod kątem usability. W wolnych chwilach zgłębia tajniki identyfikacji wizualnych. Ponoć już w liceum kieszonkowe przeznaczał na zakup nowych czcionek.

Więcej artykułów - Napisz do mnie



  • Bartek Mańkowski

    choć jeszcze nie zostałem Twoim klientem, to wiem że jest to kwestią czasu. pamiętam pełne inspiracji spotkania i zarażający entuzjazm, ale również sukcesy wdrażanych przez Ciebie projektów. przyznam, że czekałem na taką stronę, powodzenia Wojtku 🙂

  • Przemysław Tyczyno

    Ciekawie się zapowiada 🙂 Pewnie z wielu rad będę korzystać.
    Pozdrawiam

  • Jacek Michalski

    Mistrzostwo świata , kreatywność ,odwaga, pasja, piękne !!!

  • Pingback: Skuteczny networking , Część 1 | Michalpasterski.pl | świadomie o rozwoju osobistym()

  • Agata

    Witaj.
    Jestem pod wrażeniem tego co zobaczyłam na tej stronie.Godne polecenia i na pewno to zrobię.Trzymaj tak dalej.Zainspirowało mnie to z umieszczeniem swego zdjęcia na wizytówce.Jestem gotowa już się na coś takiego zdecydować.Pozdrawiam-Agata

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?