Lekarz Poznań

 

Strona internetowa

Strategia skupiona wokół strony internetowej jako centrum szybkiego kontaktu przyniosła wymierne efekty. Strona o wizytówkowym charakterze, którą stworzyliśmy dla Lekarza niezmiennie plasuje się na czołowych pozycjach wyników wyszukiwania w Google na hasła takie jak : „lekarz poznań ”, „laryngolog poznań ”, „neurolog poznań”.

Kompleksowa promocja w Internecie

Zbudowana silna marka i kompleksowa, przemyślana strategia marketingowa sprawiają, że liczba telefonów do recepcji przewyższa 2.000 miesięcznie. Wyłącznie dzięki naszym działaniom, gabinety odwiedza kilkuset pacjentów każdego miesiąca.

Zarządzanie wizerunkiem w Internecie

Dzięki strategii marketingowej dopasowanej do grupy docelowej, kompleksowej realizacji brandingu oraz bieżącej obsłudze e-marketingowej BrandPRO obejmującej monitorowanie, ochronę oraz budowę pozytywnego wizerunku w internecie, Zespół Prywatnych Gabinetów Lekarskich „Lekarz” w ciągu trzech lat zbudował silną pozycję na rynku usług medycznych w Poznaniu.

Budowanie społeczności na Facebooku

Ze względu na siłę mediów społecznościowych utworzyliśmy profil Prywatnych Gabinetów Lekarskich “Lekarz” na portalu Facebook. Działanie to pozwoliło zwiększyć zasięg, stworzyć i umocnić świadomość, rozpoznawalność i wizerunek Gabinetów Lekarskich wśród obecnych i potencjalnych klientów. Po ponad 2 latach prowadzenia profilu liczba fanów wzrosła do prawie 3tys. a ich aktywność i zaangażowanie nieustannie rosną.

Public Relations

Połączenie wiedzy merytorycznej lekarzy i naszego warsztatu copywriterskiego zaowocowało tworzeniem wysokiej jakości tekstów specjalistycznych publikowanych na portalu medycznym znanylekarz.pl. Dostarczanie wartościowych, wyszukiwanych przez internautów treści ma również duży wpływ na pozycjonowanie strony internetowej.

Identyfikacja wizualna

Stworzyliśmy idealnie dopasowaną do charakteru branży medycznej identyfikację wizualną. Realizacja objęła:

  • koperty
  • papier firmowy
  • wizytówki
  • teczki
  • notesy
  • ołówki i długopisy
  • kalendarze
  • grafiki dedykowane

Materiały graficzne

Z dbałością o najmniejsze szczegóły i potrzeby klienta zaprojektowaliśmy i przygotowaliśmy do druku:

  • ulotki
  • reklama wielkoformatowa
  • tablice plexi
  • kaseton

Film promocyjny

Współtworzyliśmy innowacyjny na poznańskim rynku marketingu medycznego projekt, który połączył ideę promocji zdrowia z internetowym filmem wirusowym oraz konkursem przeprowadzonym poprzez dedykowaną aplikację na Facebooku. W ciągu dwóch tygodni trwania akcji udało się stworzyć widoczną kampanię, która szerząc wśród Poznaniaków ideę dbania o zdrowie, dotarła do tysięcy użytkowników portalu Facebook.

Naturalność, szczerość i spontaniczność zostały docenione przez widzów, co zaowocowało ponad 1.160 obejrzeń filmu “Wiara stawia na zdrowie” na portalu YouTube. Pierwszy wpis na profilu Lekarz Poznań na Facebooku, w którym film został zaprezentowany, zyskał zasięg na poziomie 4.820 użytkowników.

Konkurs

Wraz z filmem promocyjnym zorganizowaliśmy konkurs, który pozwolił na dotarcie każdorazowo do ponad 750 tys. użytkowników.

Liczba wyświetleń zdjęć nagród w konkursie znacznie przekraczała 3 tysiące. Zasięgi wpisów uzyskiwane na Facebooku w kulminacyjnym momencie trwania konkursu przekraczały 1 milion odbiorców. Średni całkowity zasięg obejmujący osoby, które obejrzały dowolne treści ze strony, w tym posty, posty innych osób, reklamy dotyczące polubienia stron, wspomnienia i zameldowania wynosił 431.607.



 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?