Strategy Director
Założyciel BrandPRO i spiritus movens rozwoju firmy. Uważa markę za oczko w głowie marketingu i popularyzuje w Polsce branding – marketing skupiony na marce. Poprzez uświadamianie wpływu marki na sukces w biznesie, nakierowuje firmy na bardziej wydajne i szybsze tory.
W ramach autorskiej metodologii brandingu, wykorzystuje szeroką wiedzę z zakresu psychologii społecznej, neurolingwistyki, aksjologii, rozwiązań IT i AI. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek oraz w kreowaniu ich kluczowych elementów oraz koordynuje projektowanie stron internetowych.
W życiu prywatnym planuje lub odbywa podróże do malowniczych miejsc na Ziemi, interesuje się historią cywilizacji, geopolityką i gospodarką zasobową.
E-marketing Manager
E-marketingowiec patrzący na rzeczywistość analitycznym i strategicznym okiem. Wyciąga z Internetu maksimum informacji o rynku, klientach, trendach, marce i jej konkurencji, by na tej podstawie budować strategie i plany promocji. Entuzjasta mediów społecznościowych motywujący klientów do ich wykorzystywania w celu optymalizacji procesów w firmie. Specjalizuje się również w zagadnieniach prawnych związanych z marketingiem i reklamą. Swoje wykształcenie prawnicze wykorzystuje m.in. do ochrony wizerunku marek klientów BrandPRO.
Po pracy raz sięga po książkę historyczną, innym razem biega za piłką lub krytycznym okiem, ogląda na żywo jak robią to inni.