Zespół BrandPRO
Izabela Muzyka

Account Manager

O mocy słów przekonała się podczas intensywnej nauki języków obcych i globtroterskich wypraw po całym świecie. Na studiach dziennikarskich okazało się, że z lekkością ubiera myśli w słowa, a proces tworzenia tekstu sprawia jej przyjemność. Ugruntowana wiedza lingwistyczna oraz zorientowanie na potrzeby odbiorcy, dobrze sprawdzają się podczas opracowywania różnorodnych treści marketingowych na potrzeby klientów oraz bloga BrandPRO. Praca w mediach nauczyła ją, że dobry scenariusz to podstawa, dlatego w firmie zajmuje się również treścią video – przekłada wizję klientów na tworzenie profesjonalnych filmów wizerunkowych.

Na co dzień zaaferowana muzyką i sztuką na żywo, aktywnie śledzi polską kulturę. Wieczorami chętnie sięga po literaturę współczesną.

Wojciech Olszewski

Interactive Manager

Miłośnik szwajcarskich krojów fontów, skandynawskiego poczucia estetyki i odważnego, surowego składu druku, któremu duszę nadaje minimalistyczna forma. Już w liceum kieszonkowe przeznaczał na zakup nowych czcionek, a dzisiaj posiada całkiem imponującą kolekcję. Swoje unikatowe spojrzenie wykorzystuje angażując się w usługi kreacji narzędzi wizualnych marki oraz opracowania systemu identyfikacji wizualnej. Kieruje również pracami nad projektowaniem, programowaniem i perfekcyjną administracją stron firmowych. Doświadczenia w tworzeniu stron nabrał projektując dziesiątki witryn pod kątem usability i maksymalnej funkcjonalności.

W wolnych chwilach zgłębia tajniki ksiąg identyfikacji wizualnych. Najlepszy kompan do gier strategicznych i alternatywnych filmów dokumentalnych.

Szymon Laszewicz

E-marketing Manager

E-marketingowiec patrzący na rzeczywistość analitycznym i strategicznym okiem. Wyciąga z Internetu maksimum informacji o rynku, klientach, trendach, marce i jej konkurencji, by na tej podstawie budować strategie i plany promocji. Entuzjasta mediów społecznościowych motywujący klientów do ich wykorzystywania w celu optymalizacji procesów w firmie. Specjalizuje się również w zagadnieniach prawnych związanych z marketingiem i reklamą. Swoje wykształcenie prawnicze wykorzystuje m.in. do ochrony wizerunku marek klientów BrandPRO.

Po pracy raz sięga po książkę historyczną, innym razem biega za piłką lub krytycznym okiem, ogląda na żywo jak robią to inni.

Bartosz Hermann

Research Manager

Twardo stąpający po ziemi absolwent Zarządzania marketingowego i Psychologii w zarządzaniu. W BrandPRO zajmuje się analizami marketingowymi – wyciąga wnioski oraz sugeruje właściwą drogę rozwoju biznesu w Internecie. Patrząc na dane z różnych perspektyw, zwraca uwagę na najmniejsze detale i przekazuje klientowi rzetelne, oparte na badaniach, rekomendacje dla działalności jego firmy i marki. Perfekcjonista, którego umiejętności obserwacji i analitycznego myślenia doskonale korespondują z wymogami pracy w obszarze analiz rynkowych.

Po pracy interesuje się marketingiem polskich klubów piłkarskich. Amator aktywnego spędzania wolnego czasu – biega, pływa i jeździ na rowerze.

Wojciech Pasterski

Strategy Director

Założyciel BrandPRO i spiritus movens rozwoju firmy. Uważa markę za oczko w głowie marketingu i popularyzuje w Polsce branding – marketing skupiony na marce. Poprzez uświadamianie wpływu marki na sukces w biznesie, nakierowuje firmy na bardziej wydajne i szybsze tory.

W ramach autorskiej metodologii brandingu, wykorzystuje szeroką wiedzę z zakresu psychologii społecznej, neurolingwistyki, aksjologii, rozwiązań IT i AI. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek oraz w kreowaniu ich kluczowych elementów oraz koordynuje projektowanie stron internetowych.

W życiu prywatnym planuje lub odbywa podróże do malowniczych miejsc na Ziemi, interesuje się historią cywilizacji, geopolityką i gospodarką zasobową.



 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?