Branding – Kreujemy marki na miarę sukcesu

Oferta brandingu nowych firm i rebrandingu istniejących marek

Firmy oraz specjaliści prowadzący biznes stoją przed tym samym wyzwaniem – szukają rozwiązania, które sprawi, że klienci dobrze zrozumieją ich firmę, odróżnią ją i ocenią wyżej od konkurencji. Tymczasem klienci chcą znać korzyści wynikające ze współpracy z firmą oraz wiedzieć, w jaki sposób realizowane są usługi, jak działają produkty i obsługa klienta. Przed decyzją o zakupie, pragną mieć poczucie dobrego, racjonalnego wyboru. Dlatego najczęściej sięgają po marki, które dobrze znają oraz lubią. Wybierają marki na miarę sukcesu.

Chcąc osiągnąć sukces na rynku i zdystansować konkurencję, możesz wyjść naprzeciw specyficznym potrzebom klientów z marką firmy, gwarantującą im bliskie, ściśle określone: wartości, jakość i podejście. Mocna marka pozwala w pełni wykorzystać Twoje doświadczenie, wiedzę oraz umiejętności. Odpowiednio wykreowana, daje wymierne korzyści w postaci przekonania klienta do usługi lub produktu, czyli krótszego i skuteczniejszego procesu sprzedaży. Zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na rozwijanie biznesu i cieszenie się życiem.
Benefity posiadania silnej marki
Wyróżnienie od konkurencji
Utrwalanie w pamięci klientów
Wyższe marże
Budowa pożądanego wizerunku
Zintegrowany zespół
Większy zasięg oferty
Lepsze opinie i reputacja
Wyższa wartość firmy
Marka to esencja firmy w oczach klienta

Marką firmy nazywamy najczęściej jej nazwę, slogan czy logo. W rzeczywistości jest również wszystkim tym, co przychodzi do głowy klientowi, gdy myśli o Twojej firmie. Marka jest rodzajem mentalnego skrótu pozwalającego klientowi, w prosty sposób, zapamiętać swoje odczucia w stosunku do firmy oraz oferowanej przez nią produktów lub usług. Jest ponadto obietnicą, tym na co stawiasz – ambitnym, konkretnym kierunkiem, w którym zmierza Twoja firma.

Marka określa firmę, by ją odróżniać na rynku, pokazywać atuty oraz chronić przed konkurencją. Jest jednym z kluczowych czynników sukcesu – marka to kwintesencja wizerunku firmy oraz jej widoczności. Potrafiąc kontrolować oba aspekty równocześnie i wywołać między nimi synergię, Twoja firma zyskuje ogromną przewagę nad tymi konkurentami, którzy jeszcze nie budują aktywnie swojej marki. Pozyskuje więcej zleceń, z wyższą marżą.

Dobra marka jest dla firmy i indywidualnego specjalisty wartościowym aktywem: przykuwa uwagę, jest bogata znaczeniowo i posiada zrozumiały przekaz. Dzięki temu łatwo zapada w pamięć, przekłada się na wyższą marżę, co owocuje wzrostem firmy.

Branding czy Rebranding?

Branding

Proces kreowania marki firmy, polegający na opracowaniu wokół przewodniej idei: nazwy, sloganu, logo oraz identyfikacji wizualnej firmy.

Rebranding

Proces zmiany obecnego wyglądu i wizerunku marki na bardziej adekwatny do celów i ambicji firmy

Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć nową markę (branding), czy zmienić istniejącą markę (rebranding), dbamy o to, by cały proces był prosty, skupiał się na potrzebach klienta i korzyściach, jakie niosą Twoje usługi. W BrandPRO zapewniamy wszystko, co potrzebne do budowy wyróżniającej marki – od ekspertów, przez metodologię, sprzęt i oprogramowanie po sprawdzonych partnerów biznesowych.

Jak podchodzimy do kreacji marki?
W zależności od potrzeb branding lub rebranding mogą być realizowane w oparciu o strategię lub poprzez wdrażanie kolejnych elementów marki. Kluczowe są nazwa firmy oraz wizualizujące ją logo, będące razem kwintesencją strategii marki. To one wyróżniają w pierwszym kontakcie markę i zapadają następnie najmocniej w pamięć klientowi, przez występowanie we wszystkich innych komunikatach marketingowych. Kolejnymi składowymi marki, które rozbudowują ich przekaz są slogan, komunikaty marketingowe, a także zestaw czcionek oraz paleta kolorystyczna. W następnym kroku projektowany jest system identyfikacji wizualnej – podstawowych nośników marki.

STRATEGIA

Opracowanie modelu prezentującego spójny, wzajemnie powiązany zestaw kluczowych aspektów marki, pozycjonujący markę i budujący jej pożądany wizerunek w oczach określonej grupy klientów. Więcej ❯

NAZWA

Stworzenie oryginalnej nazwy firmy spójnej ze strategią marki i dopasowanej do oczekiwań klienta oraz wyróżniającej się na tle konkurencji pod względem przekazu, znaczenia i brzmienia. Więcej ❯


SLOGAN

Kreacja sloganu marki, korespondującego z nazwą oraz logo firmy, opartego na kluczowych wartościach i osobowości marki, a także odwołującego się do potrzeb klientów. Więcej ❯

LOGO

Zaprojektowanie logo firmy, które jest wizualną prezentacją najważniejszych wartości i oferty marki oraz elementem wpływającym na postrzeganie marki przez otoczenie biznesowe. Więcej ❯


IDENTYFIKACJA

Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy, czyli graficznych elementów codziennego styku marki z otoczeniem; od wizytówek, przez ulotki, foldery i bannery, po prezentacje i inne projekty graficzne. Więcej ❯

Wybrane realizacje

STRATEGIA MARKI miniPRO optiPRO maxiPRO
Opracowanie strategii
Infografika z opisem
Komunikaty marki
Kierunki promocji
Czas realizacji 7 dni 8 dni 9 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

NAZWA miniPRO optiPRO maxiPRO
Kreacja nazwy
Domena .pl
Domena .com
Weryfikacja patentu
Liczba propozycji 6 8 10
Czas realizacji 6 dni 7 dni 9 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

SLOGAN miniPRO optiPRO maxiPRO
Kreacja sloganu
W języku polskim
W języku obcym
Weryfikacja patentu
Liczba propozycji 6 8 10
Czas realizacji 5 dni 6 dni 8 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

LOGO miniPRO optiPRO maxiPRO
Zaprojektowanie logo
Paleta kolorystyczna
Księga znaku
Weryfikacja patentu
Liczba propozycji 4 6 8
Czas realizacji 7 dni 9 dni 12 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

IDENTYFIKACJA miniPRO optiPRO maxiPRO
Motyw przewodni (key visual)
Wizytówki
Listownik
Koperta
Tablica informacyjna
Szablon stopki email
Teczka firmowa
Szablon prezentacji
Księga identyfikacji
Czas realizacji 4 dni 6 dni 9 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

PAKIET BRANDINGOWY miniPRO optiPRO maxiPRO
Czas realizacji ok 4 tygodni ok 6 tygodni ok 9 tygodni
Cena poza pakietem (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

Skuteczny branding wymaga więcej niż kreatywności i strategicznej błyskotliwości. Dlatego w procesie tworzenia marki łączymy wiedzę z zakresu biznesu, marketingu, designu, neurolingwistyki i psychologii, ze znajomością branży klienta. 7-osobowy zespół BrandPRO blisko współpracuje z firmami i ekspertami zewnętrznymi: ilustratorami, fotografami, językoznawcami i specjalistami prawa własności intelektualnej. Dzięki temu zapewniamy usługi brandingu i rebrandingu na wysokim poziomie merytorycznym, funkcjonalnym i wizualnym. Zapraszamy do kontaktu i współpracy

Porozmawiaj z naszym
ekspertem ds. brandingu
i otrzymaj ofertę dostosowaną
do Twoich potrzeb
Wojciech Pasterski
+48 505 445 955
wojciech.pasterski@brandpro.pl
Formularz kontaktowy


 

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?