Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Nowa funkcja Facebooka — Instant Articles
Już od dziś każdy wydawca może uzyskać dostęp do bardzo ciekawej funkcji Facebooka — Instant Articles. Do tej pory publikacja poprzez tę funkcję zarezerwowana była jedynie dla partnerów, wśród których możemy znaleźć BuzzFeed, New York Times, National Geographic, NBC News, BBC News, Bild czy The Guardian.
Instant Articles polega na wyświetlaniu postów ze stron wyposażonych w źródło RSS, dzięki czemu Facebook będzie pobierał treści administrowanych przez nas stron i wyświetlał je wśród postów. Główną zaletą dla użytkownika będzie przede wszystkim nawet 10-krotne zwiększenie szybkości otwierania postu. W tej chwili użytkownik oczekuje ze smartfonem w dłoni około 3,66 sekundy na otwarcie postu z linka znalezionego na swojej osi czasu. Czas ten ma być zmniejszony do około 300 milisekund.
Skrócenie czasu oczekiwania sprawi, że użytkownicy chętniej będą klikali w umieszczane w postach linki. Przekonamy się o tym dzięki rozbudowanym analizom zachowania użytkowników, gdyż zgodnie z zapowiedzią Facebooka funkcja Instant Articles będzie kompatybilna z Google Analytics, comScore oraz usługą Omniture.
Każdy wydawca korzystając ze specjalnie stworzonego panelu ustawień, będzie miał możliwość dostosowywania wyglądu swoich artykułów oraz sprzedawania wyświetlających się przy nich facebookowych reklam. Za pośrednictwo w sprzedaży Facebook pobierać będzie prowizję w wysokości 30%.
Przykłady personalizacji wyświetlania artykułów typu instant articles
Dlaczego warto sprawdzić funkcję Instant Articles dla swojej strony? Co prawda, użytkownik nie spędzi w większości przypadków ani chwili na naszej firmowej stronie, jednak nie zapominajmy o wartości świadomości marki. Serwując użytkownikom content wysokiej jakości, który szybko się ładuje, stajemy się w oczach odbiorcy rzetelnym źródłem informacji, a tym samym nasza marka zyskuje profesjonalny wizerunek.
Przeczytaj również: 5 ważnych kwestii przy tworzeniu reklam na Facebooku oraz 5 funkcjonalności Facebooka przydatnych na co dzień
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Leszek Piotrkowski
-
Mariusz