Tworzenie poprawnych tekstów, przyciągających odbiorców, zoptymalizowanych pod kątem SEO oraz pasujących do Twojej marki, to nie lada wyzwanie. Aby pisać teksty atrakcyjne pod każdym względem i nie tracić czasu na przygotowanie materiałów, które nie przyniosą Twojej marce korzyści, zacznij korzystać z proponowanych narzędzi.
1.Google Alerts
Ustaw alert na wybrany temat i regularnie otrzymuj maile z najnowszymi materiałami. Subskrybując dane zagadnienie, będziesz zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w branży. Stworzysz teksty omawiające kwestie, które są na czasie, a z drugiej strony unikniesz powielenia już wyeksploatowanych tematów.
2. BuzzSumo
Jeśli chcesz upewnić się, że przygotowywana przez Ciebie treść ma potencjał — czy temat znalazł odbiorców i jest udostępniany w mediach społecznościowych, oraz kto jest autorem danej treści, wypróbuj BuzzSumo. Serwis przydany jest również do poszukiwania inspiracji lub monitorowania contentu konkurencji.
3. Keyword Tool
Narzędzie proponujące frazy kluczowe dla danego zagadnienia. Sprawdź, jakie key words wykorzystać w swoim tekście, aby budować jego potencjał SEO. Używając słów kluczowych, zwiększasz szanse na to, że osoby poszukujące informacji na dany temat, trafią na Twój tekst w wynikach wyszukiwania.
4. Słownik i poradnia językowa PWN
Pisanie tekstów użytkowych w języku ojczystym dla większości z nas to chleb powszedni. Kiedy tworzymy teksty przeznaczone dla szerszego grona świadomych odbiorców, poprawność językowa jest szczególnie ważna. Nie dopuść do sytuacji, gdy czytelnik, zamiast skupić swoją uwagę na tekście będzie rozpraszany przez błędy. Język polski jest trudny, dlatego zachęcam do korzystania z poradni.
5. Language tool
Edytory tekstu takie, jak Microsoft Word czy Google Docs automatycznie sprawdzają pisownie, ale są bardzo niedoskonałe. Łatwo i szybko możesz sprawdzić swój tekst, używając narzędzi korektorskich, które znajdą literówki, błędy interpunkcyjne i edycyjne.