Yeahoney

by anastazja

Yeahoney

Kreacja marki

Stworzyliśmy markę Yeahoney od postaw. Zaczęliśmy od kreacji nazwy oraz sloganu. Następnie zaprojektowaliśmy logo składające się z trzech serc, które reprezentują cytrynę, imbir oraz miód wchodzące w skład napoju. Zadbaliśmy też o odpowiedni dobór czcionki, a także indywidualnej, słonecznej palety kolorów, która nawiązuje do okresu letniego. Z tak przygotowaną bazą, mogliśmy zacząć pracę nad designem etykiety i butelek z napojem.

Identyfikacja wizualna

Przy projektowaniu identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na trzech kolorach, które wykorzystane były w logo. W jej skład weszły następujące elementy:

  • etykiety wykorzystywane na butelkach,
  • wizytówki,
  • notesy,
  • teczki,
  • tapeta dla urządzeń mobilnych,
  • grafiki dedykowane do wykorzystania na Facebooku.

Related Posts