Analiza rynku
Oferta opracowania analiz marketingowych (popytu, konkurencji, klienta, marki)

Gdy budujesz i rozwijasz swoją markę chcesz notować w firmie stały wzrost oraz dystansować konkurencję. Na tę drogę pełną wyzwań wyposażamy Twoją firmę w szczegółową i przejrzystą mapę sytuacji w branży i segmencie rynku. Analiza marketingowa precyzyjnie definiuje popyt na usługę lub produkt, identyfikuje klienta i przedstawia mocne i słabe strony konkurencji. Pozwala spojrzeć na markę oczami innych uczestników rynku. Odpowiada również na pytanie czy potencjalni klienci firmy są świadomi marki, jak ją widzą i co o niej mówią. Współpracując z BrandPRO zyskujesz ekspercką analizę, która wyposaża Twoją firmę w unikatową wiedzę o istotnym wpływie na jej rozwój. Dane z analiz wraz z wnioskami i rekomendacjami stanowią przekrojowy obraz marki firmy w środowisku biznesowym, w którym funkcjonuje.

Analizy marketingowe

Jaki jest motyl? – każdy widzi. Jednak używając mikroskopu zdajemy sobie sprawę, że na jego piękno składa się tysiące niedostrzegalnych gołym okiem szczegółów. Każdy z nich jest istotny i wpływa na ogólny odbiór. Tak samo jest z rynkiem. Dokładnie badając rynek widzimy pełen obraz sytuacji i kontekstu, w którym znajduje się nasza marka. Analiza rynku jest podstawą brandingu – marketingu skupionego na marce. Eksponuje silne i słabe strony marki oraz wskazuje efektywne metody i narzędzia promocji. Dostarcza wiedzę, która pomaga uniknąć błędów, jakie popełniła wcześniej konkurencja. Firmy, które korzystają z analiz rynku szybciej się rozwijają oraz osiągają lepsze wyniki finansowe niż firmy, które takich badań zaniechały. Zamiast strzelać po omacku kulami w płot, w sposób zaplanowany ostrzeliwują cele.

Profesjonalna analiza rynkowa:

  • Spojrzenie na swoją firmę oczami klienta
  • Znajomość klienta, jego zachowań i jego prawdziwych potrzeb
  • Aktualna wiedza o metodach i narzędziach konkurencji
  • Wybór odpowiedniej, innowacyjnej platformy sprzedaży
  • Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki precyzyjnemu dotarciu
  • Świadomość pozycji marki/produktu/usługi na rynku
  • Pełnia wiedzy o opiniach dotyczących firmy i jej ludzi
  • Wyprzedzanie trendów w branżowym marketingu
  • Szybka reakcja na zmiany zachodzące na rynku
Kiedy warto przeprowadzić analizy marketingowe?
Wiedza, to od zawsze najistotniejszy element każdej decyzji biznesowej. Zrozumienie potencjału rynku, a także poznanie pozycji firmy i jej marki w otoczeniu biznesowym, jest fundamentem racjonalnego rozwoju.
Kiedy warto skorzystać z analiz przygotowywanych przez BrandPRO?

  • Szukasz nowej grupy docelowej
  • Chcesz zwiększyć konwersję w obecnej grupie
  • Chcesz uruchomić nową usługę lub sprzedawać nowy produkt
  • Przygotowujesz strategię marketingową lub plan marketingowy
  • Chcesz poznać, lepiej zrozumieć i uczyć się od konkurencji
  • Przymierzasz się do procesu rebrandingu
Analizy rynku
Analiza popytu
+
Analiza konkurencji
+
Analiza klienta
+
Analiza marki
+
Internet to morze danych o firmach i markach. W BrandPRO wiemy,
jak je znaleźć i przeanalizować tak, by stanowiły podstawę
Twoich decyzji biznesowych.

Na rynek patrzymy przez pryzmat wszystkich jego uczestników i występujących na nim zjawisk – badamy każdy jego element. Analizy dają Tobie odpowiedź na pytanie: „Gdzie odnajdę swoją przewagę konkurencyjną?”, dlatego są podstawą efektywnego marketingu i sukcesu marki.

Badając rynek odkrywamy przed Tobą bogactwo rozwiązań, które pomogą lepiej dostosować produkt lub usługę, poprawić ich jakość oraz zoptymalizować budżet przeznaczony na marketing. To prosta zależność: wyniki analizy budzą świadomość możliwości i szans na rynku. Ta świadomość jest podstawą budowy przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna to z kolei Twój wyraźny drogowskaz na drodze brandingu – kreacji i promocji marki firmy.
Analizy rynku przeprowadzane są przy wsparciu oprogramowania internetowego (autorskiego oraz firmy Google). Badane są zarówno zasoby firmowe, jak i zasoby konkurencji oraz otoczenia biznesowego firmy (strony, blogi, portale). Wyniki analiz poddawane są wnioskowaniu przez zespół ekspertów.

Jeżeli chciałbyś porozmawiać na temat skrojonych na miarę Twojej firmy analiz marketingowych, skontaktuj się z nami. Ogólna oferta analiz:

Analizy rynku Efekty miniPRO optiPRO maxiPRO
Analiza popytu Arkusze z wykresami i wnioskami prezentujące wielkość popytu
oraz konkurencyjność dla każdej usługi/produktu, w podziałe na 12 msc.
do 3 produktów
do 6 produktów
do 10 produktów
Czas realizacji 1 dzień 2 dni 3 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

Analiza konkur. Arkusze obrazujące aktywność promocyjną i wizerunkową firm
w obszarze wyszukiwarek internetowych i mediów społecznościowych
Zestawienie
+ Opis
+ Prezentacja
Czas realizacji 1 dzień 2 dni 3 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

Analiza klienta Prezentacja opisująca potrzeby, zachowania i demografię klientów; dodatkowo arkusz z zestawieniem odwiedzanych przez nich stron
1 profil klienta
2 profile klientów
3 profile klientów
Czas realizacji 1 dzień 2 dni 3 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

Analiza marki Raport opisujący i ilustrujący: zasięg na rynku, reputację marki
oraz opinie, które ją kształtują w głowach klientów
ogólna
+ 2 wybrane marki
+ 4 wybrane marki
Czas realizacji 2 dni 3 dni 3 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

Pakiet analiz popytu + konkurencji + klienta + marki miniPRO optiPRO maxiPRO
Czas realizacji do 6 dni do 9 dni do 14 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

Zapraszam do kontaktu
w sprawie opracowania
analizy marketingowej
dla marki.
Wybrani klienci


 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?