Pradma
Analiza popytu
Badanie polegało na analizie haseł wpisywanych do wyszukiwarki Google przez użytkowników Internetu. Dzięki niemu otrzymaliśmy informację o konkretnej liczbie wyszukiwań danej usługi. Klient dowiedział się, na które z produktów jest największe zapotrzebowanie oraz jak przedstawia się dynamika popytu na przestrzeni całego roku.
Analiza konkurencji
Wyniki analizy pokazały kontekst w jakim występuje usługa w internecie. Klient otrzymał informację, w jakim otoczeniu w wynikach wyszukiwania pojawia się jego firma, jaką pozycję zajmuje względem konkurencji i do jakich technik promocyjnych uciekają się jego biznesowi oponenci.
Strategia marki
Stworzona strategia marki określiła tożsamość marki Pradma, wzmocniona przez cele spójne z kulturą organizacyjną firmy, jej wartościami oraz wizją. U podstaw stworzenia strategii marki leżało określenie modelu marki, przedstawiającego indywidualne cechy i przewagi konkurencyjne marki. Efektem stworzenia strategii marki Pradma, była klarowna komunikacja brandu zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych. Zarekomendowano także działania promujące markę w Internecie.
Kreacja marki
Zadaniem BrandPRO było stworzenie spójnych i perfekcyjnie opracowanych atrybutów marki – nazwy, sloganu, logo, czcionki, indywidualnej palety kolorów oraz komunikatów – reprezentujących markę Pradma i jej kluczowe przewagi.
Identyfikacja wizualna
Stworzyliśmy kompletną identyfikację wizualną, odpowiadającą na potrzeby klienta i spójną z zaproponowanymi narzędziami marki. W skład projektu weszły następujące elementy:
- koperty,
- papier firmowy,
- tabele,
- wizytówki,
- prezentacja ofertowa,
- prezentacja Prezi,
- teczki.
Social media:
Celem działań na portalu Facebook i LinkedIn było kreowanie świadomości, rozpoznawalności marki wśród uczestników docelowych rynków i segmentów oraz budowanie wizerunku marki Pradma oraz jej właściciela jako najlepszego partnera na rynku, który branżowe kompetencje łączy z wyczuciem estetyki i nowoczesnymi technologiami. Stworzyliśmy kompleksową strategię działań na portalach Facebook oraz LinkedIn, a następnie przystąpiliśmy do bieżącej obsługi kanałów obejmującej konfigurację, zarządzanie, kreację grafik oraz optymalizację kampanii reklamowych.