Organizacja FIFA World Cup 2022 w Katarze budzi ogromne kontrowersje. Zarzuty niegospodarności finansowej, korupcji, lekceważenia praw człowieka poprzez mordercze warunki pracy osób tworzących infrastrukturę sportową, wywołały reakcję opinii publicznej. W sieci pojawiły się anty-logo sponsorów Pucharu Świata, mające odzwierciedlić dramatyczną sytuację na Bliskim Wschodzie, a przede wszystkim zmusić marki do wycofania się ze wsparcia wydarzenia.
Jak zachowają się marki sponsorujące, czy i w jaki sposób wpłynie to na ich wizerunek okaże się w ciągu najbliższych lat. Zobacz, jak logo najbardziej znanych marek prezentuję się w niekorzystnej dla nich odsłonie.
![kiiia](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/kiiia.jpg)
![logo marki](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/adi-e1438862003930.jpg)
![mcccc](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/mcccc-e1438862112605.png)
![logo marki](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/mc2-e1438860002335.jpg)
Zobacz Alter ego logo
![coke](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/coke-e1438860337492.jpg)
![logo marki](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/coke2-e1438860375691.jpg)
![logo marki](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/sony-e1438861350899.jpg)
![logo marki](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/sony2-e1438862293511.jpg)
![logo marki](https://brandpro.pl/wp-content/uploads/2015/08/hju-e1438861436584.jpg)