Aria Memoria

by anastazja

Aria Memoria

Branding

Zdecydowaliśmy się odpowiedzieć na stwierdzony w ramach analizy rynku, popyt na doradztwo psychologiczne. Zbudowaliśmy model marki oparty na wartościach, takich jak godność, tradycja i empatia. Nadaliśmy marce osobowość specjalisty z klasą, który dba o godne pożegnanie zmarłego, ale przede wszystkim jest nieprzerwanie dostępny dla klienta, który żyje i potrzebuje wsparcia.

Materiały graficzne

Przygotowaliśmy spójne z identyfikacją wizualną materiały, które odegrały w mediach społecznościowych bardzo ważną rolę. Mimo ciężkiej tematyki, grafiki cieszyły się dużą popularnością i były chętnie udostępniane, co budowało duży zasięg jeszcze przed premierą portalu.

Blog firmowy

Po analizie rynku skonfrontowaliśmy się z potrzebami ludzi, zdecydowaliśmy się na współpracę z portalem psychologicznym i zaproponowaliśmy łatwy dostępu do porad doświadczonych psychologów i prawników za pośrednictwem firmowego bloga.

Film wizerunkowy

Na bazie głównych założeń modelu marki powstał scenariusz, a następnie profesjonalnie zrealizowany film, w którym w rolę głównej bohaterki wcieliła się aktorka teatralna. Film powstał w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

Multimedialne wspomnienia

Zgodnie z najnowszymi trendami w wideo marketingu oraz spójnie ze strategią marki, stworzyliśmy usługę pozwalającą na tworzenia multimedialnych wspomnień swoich bliskich, które można zachować na pamiątkę lub podzielić się nimi z bliskimi. Przygotowaliśmy 3 szablony do wyboru.

Strona internetowa

Zbudowaliśmy serwis internetowy w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) oparty na systemie do zarządzanie treścią WordPress. Umożliwiliśmy z poziomu strony tworzenie multimedialnego wspomnienia oraz zamówienie wysyłki kwiatów lub usługi czyszczenia grobów. W ciągu pięciu miesięcy udało się sprowadzić na stronę ruch w wysokości kilku tysięcy użytkowników w skali miesiąca.

Kompleksowa promocja w Internecie

Zanim powstała strona internetowa, marka Aria Memoria miała już 1000 fanów swojego Facebooku, co, biorąc pod uwagę specyfikę branży było dużym sukcesem. Ponadto, działania marki Aria Memoria promowaliśmy na:

  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
  • GoldenLine
  • Profeo
  • Slideshare
  • Pinterest
  • YouTube

Public relations

Zajęliśmy się przygotowaniem artykułów sponsorowanych, które zostały opublikowane na wyselekcjonowanych portalach oraz na łamach magazynu funeralnego. Przemyślana strategia promocyjna została wsparta wywiadem radiowym z właścicielem Aria Memoria.

Related Posts