Audyt mediów społecznościowych

by anastazja

W jakim celu warto przeprowadzić audyt?

Planując dynamiczny rozwój społeczności wokółswojej firmy, potrzebujesz solidnego fundamentu w postaci profesjonalnie skonfigurowanego profilu,atrakcyjnych treści i przemyślanej komunikacji. Kompletna analiza wskaże mocne i słabe stronyobecnych działań Twojej marki w social media, a same wnioski posłużą do sformułowania strategii

Jak skorzystasz na audycie?

Przeprowadzenie audytu social media daje obiektywnespojrzenie na aktywność podejmowaną przez markę w social media oraz konkretne wskazówki w kontekście:

●Usprawnienia funkcjonalności profilu

●Poprawy jego warstwy wizualnej

●Częstotliwości, tematyki, typu publikacji

●Nawiązywywania interakcji i prowadzenia dialogu 

●Działań wpływających na wizerunek mark

Przebieg audytu w 5 krokach

Przeprowadzając audyt, analizujmy 5 kluczowych aspektów wpływającychna odbiór Twojej marki w społeczności, a następnie interpretujemy daneprzekuwając je w konkretne wnioski i rekomendacje.

FUNKCJONALNOŚĆ GRAFIKA CONTENT INTERAKCJA WIZERUNEK

Related Posts