W jakim celu warto przeprowadzić audyt?
Planując dynamiczny rozwój społeczności wokółswojej firmy, potrzebujesz solidnego fundamentu w postaci profesjonalnie skonfigurowanego profilu,atrakcyjnych treści i przemyślanej komunikacji. Kompletna analiza wskaże mocne i słabe stronyobecnych działań Twojej marki w social media, a same wnioski posłużą do sformułowania strategii
Jak skorzystasz na audycie?
Przeprowadzenie audytu social media daje obiektywnespojrzenie na aktywność podejmowaną przez markę w social media oraz konkretne wskazówki w kontekście:
●Usprawnienia funkcjonalności profilu
●Poprawy jego warstwy wizualnej
●Częstotliwości, tematyki, typu publikacji
●Nawiązywywania interakcji i prowadzenia dialogu
●Działań wpływających na wizerunek mark
Przebieg audytu w 5 krokach
Przeprowadzając audyt, analizujmy 5 kluczowych aspektów wpływającychna odbiór Twojej marki w społeczności, a następnie interpretujemy daneprzekuwając je w konkretne wnioski i rekomendacje.
FUNKCJONALNOŚĆ GRAFIKA CONTENT INTERAKCJA WIZERUNEK