Wizytówki, które znaczą więcej

by anastazja

Usługi są nierozdzielne od ich dostawcy – Twoje cechy wpływają bezpośrednio na ocenę usług w oczach klientów – jesteś ich żywą wizytówką. Aby skutecznie wyróżnić i zapaść w pamięci klienta, pomyśl o opracowaniu kreatywnego projektu wizytówki – jednego z najefektywniejszych nośników identyfikacji wizualnej firmy

Firmy i indywidualni specjaliści na całym świecie, dzięki oryginalnym konceptom wizytówek, pomagają klientom zobaczyć, poczuć, usłyszeć, a nawet powąchać 
i posmakować oferowane przez nich usługi. Ich pomysły mogą być dla Ciebie inspiracją do zmiany obecnej wizytówki na lepiej zapadającą w pamięć, wywołującą pozytywne skojarzenia i zachęcającą przyszłego klienta do kontaktu z Tobą.

Oto najciekawsze koncepcje formy wizytówek promujących usługi:

Akupunkturzystka najpierw ćwiczyła na swoich wizytówkach, by teraz promować swoje usługi w oryginalny i subtelny sposób.

Oferta kursów pilates potrafi rozruszać; na początku „na papierze”.

Wytłoczone pełne i idealnie równe uzębienie. Zanim wybierzesz tę klinikę możesz zobaczyć i poczuć oferowane korzyści na wizytówce.

Doskonałe podkreślenie specjalizacji w prosty, ale dobitny sposób. Rozwodząc się we współpracy z tym prawnikiem można liczyć na skuteczne i sprawiedliwe rozwiązania.

Wizytówka instruktora pływania zapakowana w wodoszczelną torebkę. Dla klienta obietnica nieszablonowych zajęć, a dla właściciela możliwość promocji w miejscu pracy!

Wizytówka organizacji oferującej doradztwo przy spłacie kredytów.

Zjadalna wizytówka „łowcy głów”.

Minimalistyczna koncepcja w prosty sposób odwołująca się do jednego z symboli usług architektonicznych i planistycznych

Wizytówka kanadyjskiej firmy oferującej doradztwo inwestycyjne. Zapewne niejeden potencjalny klient przypomniał sobie o niej oglądając wykresy giełdowe.

Prawnicy posługują właściwym sobie symbolem obecnym w umysłach ich klientów. Dodatkowo, w tej formie, wizytówka powoduje ciekawość, zachęca do otwarcia i jest lepiej zapamiętana przez klienta.

Przepis na koncept wizytówki chwytającej uwagę i zachęcającej do kontaktu? 

1. Daj obietnicę przyjemności

2. Bądź konkretny

3. Odwołuj się do symboli

4. Baw się!

5. Just FLOW;)

Related Posts

Leave a Comment