
Planując aktywność marketingową, jesteś o krok przed konkurencją. Działasz w odpowiednim momencie, efektywnie wykorzystując zasoby. Plan marketingowy pomaga skutecznie realizować kierunki wskazane w strategii marki, lub cele promocyjne określone na starcie projektu. Zawiera szczegółowe ustalenia dotyczące zadań operacyjnych – harmonogramu, budżetu i zasobów potrzebnych do ich realizacji. Określa wprost przy użyciu jakich technik, narzędzi i kanałów marketingowych komunikować się z rynkiem, w perspektywie następnego roku. Dobry plan marketingowy pozwoli również w przyszłości ocenić skuteczność podjętych w jego ramach działań i jeszcze bardziej je zoptymalizować.
Określenie w formie procesu aktywności marketingowej firmy oraz wykorzystanie prostego w użyciu oprogramowania do zarządzania projektami napędza sprzedaż firmy. Uporządkowanie marketingu poprzez planowanie roczne, pozwala też oszczędzać pieniądze oraz maksymalizować zyski. Ważne by plan marketingowy, podobnie jak strategia marki, był wystarczająco elastyczny do uwzględnienia nowych wyzwań jakie w każdej chwili możesz zechcieć przed nim postawić.
Sprawne zarządzanie marketingiem firmy jest możliwe, gdy poza doskonałym rozeznaniem oraz zdolnością do szybkiej reakcji, procesy marketingowe zostają częściowo lub w pełni zautomatyzowane. Eksperci BrandPRO, planując z klientem rozwój marketingu, możliwie wiele działań staramy się oprzeć na nowoczesnych i przyjaznych narzędziach. To pomaga odciążyć zarządzających i pracowników Twojej firmy od czasochłonnych zadań, związanych ze wsparciem sprzedaży.

Opracowując plan komunikacji marketingowej, rozpatrujemy 8 jej kluczowych elementów. Wybór najważniejszych narzędzi i wyzwolenie synergii między nimi to nasze główne cele. Eksperci BrandPRO przeprowadzą Twoją firmę od stworzenia lub optymalizacji strony, poprzez opracowanie publikacji i video firmowego, rozwój profili społecznościowych i systemu zarządzania wizerunkiem w sieci, po przeprowadzenie kampanii reklamowych online i offline. Opracowany plan marketingowy wymaga wdrożenia oraz monitorowania efektywności i wprowadzania wszelkich udoskonaleń niezbędnych do osiągnięcia promocyjnego sukcesu. Eksperci BrandPRO pozostają do dyspozycji w zakresie wsparcia jego skutecznej realizacji. Twoje wcześniejsze założenia strategiczne, przechodzą w fazę wykonania, dzięki czemu wsparcie sprzedaży w Twojej firmie osiąga nową jakość.
Do energicznej pracy potrzebujemy solidnej dawki informacji. Wypełniając dokument – brief marketingowy – dajesz nam odpowiedź na ważne pytania dotyczące firmy i jej ambicji. Brief pozwala nam spojrzeć na firmę Twoimi oczami i wstępnie poznać kluczowe, z punktu widzenia marketingu, aspekty jej działalności. Podczas konsultacji uzupełnionego dokumentu określamy, w jaki sposób możemy wzbogacić zebrane dane o wyniki (opcjonalnych) analiz marketingowych. Dzięki nim dostaniesz odpowiedź na pytanie, jaki jest popyt w branży oraz jakie zasady decydują o tym, czy Twój klient dowie się o ofercie. Będziesz również wiedział, gdzie spotkasz się z bezpośrednią i pośrednią konkurencją oraz jakich zmian oczekiwać na rynku w perspektywie kilku lat. Wypełniony brief, przeprowadzone konsultacje oraz przygotowane analizy pomagają dobrać najskuteczniejsze narzędzia marketingowe do realizacji określonych celów. Efekty pracy wprowadzamy do oprogramowania, które ułatwi wdrożenie planu marketingowego, dzięki kontroli czasu, zaangażowania, kosztów i efektów. Abyś mógł szybko przystąpić do realizacji gotowego planu, do Twojej dyspozycji są wszelkie zasoby promocyjne. W zależności od specyficznych potrzeb, zaproponujemy rozwiązania BrandPRO lub któregoś z podmiotów/specjalistów współpracujących z nami. Podchodząc tak do przygotowania planu marketingowego, generujemy efekty lepsze od oczekiwanych.
Oferta | Efekty | miniPRO | optiPRO | maxiPRO |
Plan marketingowy | Opis działań poszczególnych narzędzi marketingowych, zasobów i kosztów wraz z harmonogramem rocznym, w podziale na tygodnie/miesiące. | zdalnie | zdalnie | warsztat 6h |
arkusz on-line | arkusz on-line | arkusz on-line | ||
prezentacja | prezentacja | |||
rozbudowany opis | ||||
Czas realizacji | 5 dni | 7 dni | 10 dni | |
Cena (netto) |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
w sprawie opracowania
planu marketingowego
